top of page

Compétition

Public·84 membres

De Graafschap Eindhoven kijken 27 oktober 2023 Stroom

24 sep 2023 — ... MVV De Graafschap kijken stream 24 september 2023 20 uur geleden — . ... Live De Graafschap - FC Groningen stream kijken FC Eindhoven ...

Lens PSV Eindhoven kijken live 24 oktober 2023 3 dagen geleden — Medina Middenvelder J. Cabot Aanvaller M. Guilavogui Lens - PSV: Analyse van de selectie Zowel RC Lens en PSV Eindhoven zullen deze wedstrijd ... Wedstrijden NAC Breda Ook een wedstrijd van NAC bijwonen? Wil jij een keer een Avondje NAC bijwonen? Dat kan! Klik op de button hieronder en bestel je tickets. Ga naar ticketing. Dus je ziet al alles. Klik hier om in te loggen Hoe werkt de eerste week gratis? De eerste week nemen wij voor onze rekening, je pakket is dan op elk moment opzegbaar. Daarna start je betaalde abonnement. Je kan dit per maand opzeggen. Houd rekening met een maand opzegtermijn. Hoe kan ik op mijn tv-scherm kijken? Met de Canal Digitaal Smart TV App kan je op een groot scherm kijken. Heb je geen geschikte smart tv? Stream dan je favoriete programma naar je grote scherm via Chromecast of Apple AirPlay. Hoe kan ik mijn abonnement stopzetten? Je abonnement stopzetten is makkelijk: Bel 088-003 85 55 (lokaal tarief). We zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 09. De Graafschap live kijken – Alle wedstrijden via Canal Bekijk live elk duel van De Graafschap in de Keuken Kampioen Divisie en KNVB Beker bij Canal Digitaal. Alle doelpunten van De Graafschap op elk device, ... Spannend! Hier kijk je live naar de return van het 13 mei 2022 — Waar kan ik FC Eindhoven - De Graafschap live op tv kijken? Voor live-wedstrijden in de nacompetitie moet je zijn bij ESPN. Het hoofdkanaal ... Hiermee beschik je over maar liefst 60+ tv-zenders en stream je de beste films en series. Bovendien is de Canal Digitaal TV App geschikt voor al je apparaten! Alle wedstrijden van de Keuken Kampioen Divisie op elk device Toegang tot ESPN, ESPN 2, ESPN 3 én ESPN 4 Kijk live naar meer dan 60 zenders zonder kabels of kastje Stream de beste films en series Tv kijken overal binnen de EU Terugkijken tot 7 dagen Start je 1E week gratis Komende wedstrijden {{ translations('teams', item. home. name, 'nl')}} {{ translations('teams', item. Ajax.nl: Officiële website AFC Ajax Amsterdam FC Eindhoven. Competitie: Keuken Kampioen Divisie; Datum: za. 23 De Graafschap. Competitie: Keuken Kampioen Divisie; Datum: ma. 11 ... Kijk het live of kijk tot 7 dagen terug. In alle EU-landen en op maar liefst 5 apparaten tegelijkertijd. Daarnaast kan je genieten van een groot aanbod aan films on demand. Op welke apparaten kan ik kijken? Je kan kijken op je smartphone, tablet, je laptop of pc. En als je de gratis Smart TV App download kijk je via een app op je smart-tv. De mobiele app download je gratis via de App Store of Google Play. Of kijk via je browser. Als Canal Digitaal-klant heb je al gratis toegang tot de Canal Digitaal TV App. De Graafschap op drie plekken gewijzigd tegen FC 17 uur geleden — De opstelling van De Graafschap gaat op de schop tegen FC Eindhoven (vrijdag 20.00 uur op De Vijverberg). Trainer Jan Vreman wijzigt zijn ... De Graafschap live kijken – Alle wedstrijden via Canal DigitaalStream de Graafschap live op elk device Ben jij een echte superboer? Bij Canal Digitaal kijk jij met ESPN waar en wanneer je wil naar alle wedstrijden en volg je het volledige seizoen van de Keuken Kampioen Divisie live. Zo kijk je de wedstrijden niet alleen op je tv, maar ook op je smartphone, tablet en laptop! Kijk de Graafschap live Wedstrijd van de Graafschap gemist? Kijk met één druk op de knop terug! Bij Canal Digitaal mis jij niets van jouw favoriete Achterhoekers. De eerste goal gemist? Geen probleem! Met Begin Gemist spoel je eenvoudig terug. Brighton Ajax kijken stream 26 oktober 2023 Vrij 20 uur geleden — Brighton-Ajax op tv | UEFA Europa League Wil je de Europa League wedstrijd tussen Brighton en Ajax online kijken? Dat kan! Met een livestream ... Play-off live stream De Graafschap – FC Eindhoven 9 mei 2022 — Mocht je geen abonnement hebben op deze zender dan kan je ook via deze gratis live stream van LIVE TV naar de wedstrijd kijken. Ook is de ... Keuken Kampioen Divisie: Het laatste nieuws, uitslagen Volg hier al het nieuws, uitslagen en samenvattingen over de Keuken Kampioen Divisie.

À propos

Bienvenue dans le groupe ! Vous pouvez communiquer avec d'au...
bottom of page